TERBAIK!! Senarai Tangga Gaji Sebulan TLDM Termasuk Elaun Mengikut Pangkat! [ LIHAT PENUH ]

Berapa gaji Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) sebulan?

Pernahkan anda tertanya-tanya berapa gaji tentera laut diraja Malaysia dan berapa banyak keseluruhan gaji bulanan tentera laut ini beserta dengan elaun-elaun dan insentifnya sekali?

Terdapat banyak pangkat dalam tentera laut diraja Malaysia (TLDM). Contoh pangkat dalam TLDM ini ialah seperti pegawai kadet, leftenan muda, leftenan madya, leftenan, leftenan komander, komander, kapten, laksamana pertama, laksamana muda, laksamana madya dan laksamana.
Di bawah ialah tangga gaji tentera laut Diraja Malaysia (TLDM) yang terbaru :
Berapa gaji tentera TLDM di Malaysia ini?
Peringkat Gaji permulaan Skim Pegawai Kadet (Universiti Pertananan Nasional Malaysia ialah RM1104 tidak termasuk elaun dan insentif. Gaji permulaan Pegawai Kadet graduan (Leftenan Muda) pula ialah Rm2122 sebulan (tidak termasuk elaun dan insentif).
Berapa elaun tentera dan insentif?
Tentera TUDM menerima elaun seperti elaun perkhidmatan, elaun keraian, elaun perumahan dan bayaran insentif Sabah/Sarawak.
Ada tak di kalangan anda yang berminat untuk menjadi tentera, tak kisahlah tentera laut diraja Malaysia, angkatan tentera Malaysia, atau tentera darat, ada tak? Tentera sememangnya menjadi aset yang sangat penting buat negara dan terima kasih banyak-banyak buat tentera (TLDM, ATM,TUDM, TDM, dll) yang bertungkus lumus menjaga keamanan negara dan membolehkan kita menjalani kehidupan yang tenang. Biasanya pihak TLDM akan mengeluarkan iklan selalunya di surat khabar berkaitan dengan kekosongan jawatan tentera yang ditawarkan.
sumber : kakipromo.com

0 Response to "TERBAIK!! Senarai Tangga Gaji Sebulan TLDM Termasuk Elaun Mengikut Pangkat! [ LIHAT PENUH ]"

Post a Comment